لیگ قهرمانان اروپا آرشیو خبر ها
پلگرینی: منچسترسیتی محکوم به برد در مقابل یوونتوس است

پلگرینی: منچسترسیتی محکوم به برد در مقابل یوونتوس است

مانوئل پلگرینی سرمربی تیم منچستر سیتی پس از شکست 4-1 تیمش مقابل لیورپول در مصاحبه با خبرنگاران در مورد شرایط تیم و بازی چهارشنبه مقابل یوونتوس در چارچوب هفته ی پنجم مرحله ی گروهی لیگ قهرمانان صحبت کرد:

"ما تنها تیم انگلیسی هستیم که در حال حاضر به مرحله بعدی رقابت ها صعود کرده ایم. هنوز در جام اتحادیه حضور داریم و در بیش تر هفته ها در صدر جدول لیگ برتر بوده ایم. من از این بابت خرسندم و در این فصل ما تیم قدرتمندی نشان داده ایم."

یوونتوس در دیدار رفت در ورزشگاه اتحاد منچسترسیتی را با نتیجه ی 2-1 شکست داد و حالا تیم پلگرینی یک امتیاز بالاتر از بیانکونری در صدر جدول ایستاده است.

" موقعیت کنونی ما در حقیقت ممکن است نوعی معجزه محسوب شود. به خاطر اینکه وقتی ما بازی هفته ی اول لیگ قهرمانان را واگذار کردیم روزنامه ها می گفتند که از لیگ قهرمانان اروپا حذف شده ایم."

در صورتی که منچسترسیتی موفق به شکست یوونتوس شود با 12 امتیاز در صدر جدول خواهد ایستاد و بازی هفته ی آخر با مونشن گلادباخ برای تعیین صدرنشینی اهمیتی نخواهد داشت. اما در صورتی که مردان آلگری موفق به شکست مردان پلگرینی شوند بیانکونری به صدر جدول بازخواهد گشت و تعیین تیم صدرنشین به هفته ی آخر کشیده خواهد شد.

" نباید از اینکه صعود کرده ایم آرامش داشته باشیم، به خاطر اینکه هنوز باید به عنوان تیم اول گروه D به مرحله ی بعد صعود کنیم. تیم های بزرگ باید به تمام رقابت هایی که در آن بازی می کنند احترام بگذارند. در صورتی که در ایتالیا برنده شویم بازی برابر مونشن گلادباخ اندکی ساده تر خواهد بود و بهترین رویکرد این است که به خیلی دورتر از جلوی خود نگاه نکنیم. ترکیب مناسبی برای بازی با یوونتوس انتخاب خواهم کرد، ترکیبی که بتواند تلاش کند و نتیجه بگیرد. شنبه ی آینده بازی سختی در مقابل ساوتهمتپوت خواهیم داشت و دوره ی ریکاوری ما ایده آل نخواهد بود، اما هنگامی که به ورزشگاه یوونتوس می رویم تنها به پیشرفت در اروپا فکر می کنیم نه در مورد لیگ برتر."

پلگرینی در ادامه صحبت هایش در مورد بوفون و جو هارت صحبت کرد:

"جو در میانه ی دوران حرفه ای خود است و هنوز در حال یادگرفتن و پیشرفت است. بوفون دوران حرفه ای طولانی داشته است و برای باشگاه و کشورش همه چیز انجام داده است، اما من فکر می کنم جو هنوز می تواند در سال های زیادی در سطح حرفه ای بازی کند. او به سختی تلاش می کند و روش و رفتار او در این مورد مناسب است و شخصیت بالایی دارد. اینکه در تیم ملی انگلیس او کاپیتان است برای من سورپرایز کننده نبود. او روزی می تواند کاپیتان سیتی نیز باشد. او بهترین دروازه بان انگلستان است و من فکر نمی کنم این نظر من تغییر کند. در مورد جام جهانی چیزی نمی دانم، اما جو می تواند مسیری مشابه بوفون در دوران حرفه ای خود داشته باشد."

" تیم ترجمه انجمن هواداران باشگاه یوونتوس "


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: